Opłaty

600zł

studia stacjonarne (miesięcznie)

600zł

studia niestacjonarne (miesięcznie)

Studia Psychologia w biznesie (licencjackie)

Psychologia w biznesie w Collegium Balticum to kierunek studiów, który łączy wybrane aspekty psychologii i biznesu; zdobędziesz tu specjalistyczną wiedzę i praktyczne umiejętności, które pozwolą Ci sprawnie funkcjonować w przestrzeni biznesowej związanej z zarządzaniem ludźmi, zespołami, projektami, pozyskiwaniem konsumentów, budowaniem strategii biznesowej, prowadzeniem szkoleń, negocjacji i opracowywaniem oraz wdrażaniem w życie strategii firmy przy jednoczesnym korzystaniu z warsztatu i narzędzi psychologicznych.

Jeżeli jesteś osobą pełną pomysłów i energii, lubisz kontakt z ludźmi oraz nowe wyzwania, a przywództwo i zarządzanie to Twoje tematy – jesteś we właściwym miejscu! Dodatkowo, jako absolwent studiów psychologia w biznesie zdobędziesz certyfikację BELBIN.

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM KIERUNKU

DLACZEGO WARTO STUDIOWAĆ PSYCHOLOGIĘ W BIZNESIE W COLLEGIUM BALTICUM?

✔ Zajęcia prowadzone są przez praktyków biznesowych. Będziesz uczyć się od ekspertów, którzy przekazują wiedzę opartą na swoim doświadczeniu zawodowym
Belbin to znany na całym świecie certyfikat, a przede wszystkim zdobycie nowych umiejętności m.in. zarządzanie jakością, zarządzanie organizacją, przydatnych w pracy zawodowej oraz przyszłej karierze. Postaw na rozwój osobisty
✔ Zdobędziesz interesujący oraz poszukiwany zawód, który da Ci duże możliwości kariery zawodowej
✔ Studia psychologia w biznesie to również możliwość rozwoju osobistego
✔ Przeżyjesz praktyczne zajęcia, studia przypadków i projekty zespołowe, aby umocnić swoje umiejętności w praktyce
✔ Studia prowadzone są w formie hybrydowej
✔ Uczelnia stawia na indywidualne podejście do studentów

Specjalności na kierunku Psychologia w biznesie studia I stopnia


do 50% zajęć jest realizowanych z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość

Projektowanie doświadczeń klientów

Specjalizacja na studiach Psychologia w biznesie: Projektowanie doświadczeń klientów

Dla kogo?

Specjalność „Projektowanie doświadczeń klientów” to moduł kształcenia przygotowany z uwagi na nieustannie rozwijający się i wzbogacający rynek reklamy, ofert kierowanych do konsumenta oraz poszukiwania przez firmy i sprzedawców coraz to nowych możliwości oddziaływania na potencjalnego nabywcę.

Specjalność „Projektowanie doświadczeń klientów” jest propozycją dla osób, które interesują się tematyką marketingu i PR-u, reklamą, sprzedażą, budowaniem marki organizacji.

Wiedza i kompetencje:

Zdobędziesz wiedzę z zakresu psychologii reklamy, badań rynku, zachowań konsumenckich, budowania marki organizacji, public relations, zarządzania marką i sprzedażą, pracy z emocjami i konfliktem; w pogłębiony sposób poznasz zachowania ludzkie w przestrzeni konsumenckiej oraz problemy, możliwości, wyzwania i zagrożenia, z jakimi mierzy się biznes podczas przygotowywania i oferowania dowolnego produktu lub usługi. Zyskasz narzędzia do pracy z zakresu rozpoznawania i analizowania zachowań konsumenckich, wpływania na nie przy jednoczesnym poszanowaniu zasad etyki i unikaniu manipulacji, wspierania firm i organizacji w budowaniu przekazów, które okażą się dla konsumenta atrakcyjne oraz wystrzeganiu się przekazów, które mogą wpłynąć destrukcyjnie na postrzeganie przez konsumenta zarówno produktu / usługi, jak i samej firmy / organizacji.

Praca dla absolwenta:

Absolwent Psychologii w biznesie I stopnia w zakresie zarządzania zachowaniami konsumentów będzie przygotowany do pracy w agencjach reklamowych i agencjach PR, agencjach konsultingowych, agencjach pracy, w małych i średnich przedsiębiorstwach, w korporacjach, w organizacjach i instytucjach nastawionych na bezpośredni kontakt z klientem, w biurach obsługi, firmach doradczych i szkoleniowych, mediach i organizacjach pozarządowych; może także rozpocząć prowadzenie własnej działalności.

Absolwent będzie mógł także podjąć pracę na stanowiskach związanych z marketingiem, reklamą i promocją, public relations, zarządzaniem projektami, zarządzaniem sprzedażą lub bezpośrednią sprzedażą, opracowywaniem, budowaniem i wdrażaniem strategii firmy oraz na stanowiskach samodzielnych, zespołowych i kierowniczych, jako członek zespołu, lider zespołu, manager, konsultant.

Ponadto dzięki zdobytym umiejętnościom i kompetencjom absolwent kierunku psychologia w biznesie będzie przygotowany do samodzielnego prowadzenia szkoleń z zakresu psychologicznych i ekonomicznych aspektów zachowań konsumenckich dla pracowników, zespołów, liderów i firm.

Zapisz się

Negocjacje i mediacje w biznesie

Specjalizacja na studiach Psychologia w biznesie: Negocjacje i mediacje w biznesie

Dla kogo?

Specjalność „Negocjacje i mediacje w biznesie” to moduł kształcenia stworzony z uwagi na fakt, że negocjacje stanowią stały element przestrzeni biznesowej, a współczesny biznes coraz częściej podczas negocjacji sięga po elementy mediacji, a także wykorzystuje same mediacje do rozwiązywania różnorodnych sytuacji konfliktowych na linii firma – klient, przełożony – pracownik, pracownik – pracownik.

Specjalność „Negocjacje i mediacje w biznesie” jest propozycją dla osób, które interesują się komunikacją interpersonalną, tematyką PR-u, mediacji i negocjacji oraz przywództwa.

Wiedza i kompetencje:

Zdobędziesz wiedzę z zakresu psychologii zachowań międzyludzkich, procesu negocjacji, w tym taktyk i błędów negocjacyjnych, jak również w pogłębioną wiedzę i umiejętności z zakresu mediacji, w tym koncepcji porozumienia bez przemocy, warsztatu pracy mediatora, pracy z emocjami i motywacją; w pogłębiony sposób poznasz zasady komunikacji interpersonalnej, prezentacji, pracy ze stresem i konfliktem, psychologii wpływu społecznego i związanych z tym zagrożeń manipulacją.

Zyskasz narzędzia do pracy z zakresu rozpoznawania i analizowania sytuacji konfliktowych, wpływania na zachowania innych ludzi przy jednoczesnym poszanowaniu zasad etyki i unikaniu manipulacji, wspierania firm i organizacji w budowaniu relacji i konstruktywnym rozwiązywaniu konfliktów z partnerami oraz klientami; zostaniesz też w narzędzia związane z przywództwem, które w skuteczny sposób wzbogacą Twój warsztat pracy.

Dodatkowy atut specjalności:

Zdobędziesz umiejętność współpracy z osobami z różnych środowisk oraz z ekspertami wspierającymi środowisko biznesowe.
W ramach studiów możesz zrealizować kurs zawodowego mediatora i zdobyć certyfikat uprawniający m.in. do prowadzenia mediacji gospodarczych.

Z uwagi na szeroko zakrojoną współpracę Collegium Balticum z instytucjami zajmującymi się biznesem i działaniami z zakresu psychologii będziesz mógł odbyć wartościowe, merytoryczne praktyki w placówkach, z którymi być może zechcesz się związać zawodowo po ukończeniu studiów.

Praca dla absolwenta:

Absolwent Psychologii w biznesie I stopnia w zakresie Negocjacji i mediacji w biznesie będzie przygotowany do pracy w małych i średnich przedsiębiorstwach, w korporacjach, w firmach, instytucjach i organizacjach, w punktach obsługi klienta, działach personalnych, firmach doradczych i szkoleniowych, agencjach pracy, firmach rekrutacyjnych, mediach i organizacjach pozarządowych.

Absolwent będzie mógł podjąć pracę szczególnie na stanowiskach wymagających bezpośredniego kontaktu z klientem lub partnerem biznesowym, stanowiskach związanych z opracowywaniem i wdrażaniem strategii zapobiegających konfliktom i kryzysom lub je zwalczającym, a także stanowiskach ukierunkowanych na dbanie o relacje wewnątrz firmy i z jej zewnętrznym otoczeniem.

Dodatkowo dzięki zdobytym umiejętnościom i kompetencjom absolwent będzie przygotowany do podejmowania, prowadzenia i ewaluacji procesów negocjacyjnych oraz mediacyjnych na linii firma – klient, pracownik firmy – pracownik firmy, pracownik firmy – przełożony, zespół firmy – kierownik, menadżer, przełożony.

Zapisz się

VIDEOTEKA

Promocje

Dla osób, które zapiszą się na studia w okresie letniego naboru przygotowaliśmy atrakcyjne zniżki w opłatach.

10%

zniżki dla wszystkich maturzystów

  • z roku 2025

10%

dla wszystkich służb mundurowych

20%

zniżki dla żołnierzy z 12 Dywizji Zmechanizowanej

-600 zł

na czesne – studia licencjackie, magisterskie


  • >1rok 200PLN mniej, pierwsza rata 200PLN
    >2rok 200PLN mniej, pierwsza rata 200PLN
    >3rok 200PLN mniej, pierwsza rata 200PLN

Promocje nie łączą się ze sobą. Student zapisując się na studia może skorzystać z jednej promocji.

zapisy na studia

Wykładowcy na kierunku

Tomasz Knitter

Coach i mentor zarządów, konsultant strategii biznesowych i sprzedażowych oraz facylitator zmian organizacyjnych. Master Trainer metodologii Belbin®, uprawniony do prowadzenia Kursu Akredytacyjnego Belbin® w Polsce. Ekonomista i psycholog, współautor badania i raportu #MierzymyWspółpracę. Wykładowca akademicki z wieloletnim doświadczeniem, prowadzi zajęcia na kierunkach psychologia biznesu i zarządzanie. Specjalizuje się w rozwijaniu dojrzałego przywództwa, komunikacji i zaangażowania w zespołach oraz budowaniu kultury współpracy i efektywności organizacyjnej. Prowadzi akademie liderskie i programy rozwojowe w różnych sektorach – od przemysłu po technologię. Na zajęciach studenci uczą się m.in. budowania autorytetu lidera, zarządzania zmianą, motywowania zespołów, pracy nad mocnymi stronami, komunikacji empatycznej i asertywnej oraz tworzenia zaufania w organizacji.

Tomasz Knitter

Beata Jacak Drabik

Wierzy, że przyszłość biznesu należy do liderów, którzy potrafią budować zaangażowanie i współpracę w zróżnicowanych zespołach. Jako Master Trainer Belbin Polska i współzałożycielka HR Power Mentor wspiera rozwój HR Business Partnerów i menedżerów, ucząc ich transformacyjnie rozwijać swoje kompetencje. W Collegium Balticum ANS pokazuje studentom, jak psychologia i zarządzanie przenikają się w praktyce. Udowadnia, że zarządzanie to nie tylko techniki i procesy, ale przede wszystkim sztuka pracy z ludźmi, ich potencjałem i różnorodnością.

Beata Jacak-Drabik

Joanna Latuszek

Wykładowczyni Collegium Balticum, reprezentująca firmę szkoleniową B-COACH. Doświadczona trenerka biznesu, coachka i mentorka rozwoju osobistego, kariery i przywództwa, certyfikowana przez ICF oraz Maxwell Leadership. Od ponad pięciu lat rozwija swoją markę B-COACH, wspierając menedżerów, zespoły i organizacje w budowaniu skutecznej komunikacji oraz przywództwa opartego na empatii i wartościach. Specjalizuje się w asertywności, inteligencji emocjonalnej, autoprezentacji i sztuce wystąpień publicznych. Od lat współpracuje z przedsiębiorstwami, korporacjami i administracją publiczną, prowadząc szkolenia z zakresu kompetencji miękkich i rozwoju menedżerskiego. Od osiemnastu lat jest wykładowczynią akademicką, łączącą wiedzę naukową z praktyką biznesową. Jej zajęcia cieszą się uznaniem studentów za autentyczność.

Joanna Latuszek

Magdalena Knitter

Coach i trener Belbin Polska, prowadzi kurs certyfikujący Belbin® dla trenerów. Specjalizuje się w budowaniu współpracy i relacji w zespołach oraz rozwijaniu kompetencji liderskich. Pedagog i dyplomowany life coach, autorka książek rozwojowych. W pracy dydaktycznej łączy metodologię Belbin® z empatyczną komunikacją (NVC), wzmacniając skuteczność liderów i zespołów. Prowadzi coachingi indywidualne, warsztaty umiejętności psychospołecznych i programy rozwojowe, współpracując także z uczelniami i młodzieżą w projektach Belbin GetSet. Jej zajęcia rozwijają kompetencje menedżerskie i interpersonalne, ucząc m.in. pracy na mocnych stronach zespołu, komunikacji lidera, rozwiązywania konfliktów, budowania zaufania i odporności psychicznej.

Magdalena Knitter

Karolina Lebiecka - Wykładowca na kierunku Psychologia w Biznesie

dr inż. Karolina Lebiecka – trenerka biznesu, mentorka kariery i coachka. Łączy przygotowanie naukowe z praktyką zarządzania i psychologii biznesu. Wspiera organizacje w obszarach współpracy, komunikacji i dobrostanu. Menedżerka kierunku Psychologia w Biznesie – odpowiada za rozwój programu, jakość kształcenia i współpracę z pracodawcami; inicjuje zajęcia prowadzone przez praktyków oraz koordynuje projekty wdrożeniowe. W dydaktyce wykorzystuje m.in. FRIS®, Diagnozę Zawodową, grę Mobbusters oraz programy mentoringowo-coachingowe.

Karolina Lebiecka

Paweł Roszkowski

Paweł Roszkowski

Marzena Dżon

Psycholog, trener i autorka artykułów z zakresu psychologii i psychologii zdrowia. Prowadzi poradnictwo psychologiczne i psychologiczno-seksuologiczne, pracując z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. W swojej praktyce łączy wiedzę psychologiczną, seksuologiczną, pedagogiczną, filozoficzną i medyczną, stosując podejście holistyczne. Jest absolwentką filozofii (UJ), nauk o rodzinie (UKSW) oraz psychologii (UAM), a także licznych studiów podyplomowych, m.in. z seksuologii klinicznej, neurokognitywistyki i pedagogiki. Prowadzi szkolenia, warsztaty i projekty, w których wykorzystuje narzędzia oparte na podejściu poznawczo-behawioralnym, pracy nad przekonaniami i budowaniu samoświadomości. Jej misją jest dzielenie się wiedzą i inspirowanie do rozwoju.

Marzena Dżon

Ewa Kowalska

psycholog kliniczny, politolog, dyplomowany trener biznesu i coach, praktyk analizy transakcyjnej oraz specjalistka HR. Łączy wiedzę psychologiczną z doświadczeniem biznesowym, pracując jako psycholog, HR Business Partner i trener. Wcześniej pełniła funkcje menedżerskie w sprzedaży, projektach i działaniach operacyjnych, prowadziła procesy rekrutacyjne i rozwojowe oraz współpracowała z inwestorami i firmami o ogólnopolskim zasięgu. Na zajęciach pokazuje, jak psychologia przekłada się na realne narzędzia w zarządzaniu, komunikacji i budowaniu zaangażowania. Wykorzystuje techniki coachingowe, elementy analizy transakcyjnej oraz nowoczesne metody aktywizujące studentów. Jest ceniona za łączenie wysokiego poziomu merytorycznego z energią, uważnością i poczuciem humoru.

Ewa Kowalska

Wioletta Kozłowska

marketingowiec całym sercem i duszą. Od wielu lat skutecznie zarządza projektami w środowisku korporacyjnym oraz mniejszych organizacjach, łącząc strategiczne podejście z praktycznym działaniem. Jej specjalizacją jest zarządzanie wynikami firmy oraz marketing, który traktuje nie tylko jako zawód, ale prawdziwą pasję, Jest typem managera, który w tabelkach Exela nie widzi liczb tylko procesy zachodzące w firmach. Absolwentka Uniwersytetu Szczecińskiego na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz studiów podyplomowych Psychologia Biznesu w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu oraz uczestniczka wielu szkoleń z zagadnień reklamy i zarządzania.

Wioletta Kozłowska

Izabela Grzenkowicz

radca prawny, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego. Ulubione gałęzie prawa to prawo pracy, którym zajmuje się ponad 20 lat oraz prawo autorskie, którym zajmuje się zawodowo od kilku lat. Dynamiczne zmiany w prawie wymagają nieustannego dokształcenia stąd ukończone studia podyplomowe: z doradztwa podatkowego na WSB w Poznaniu, Studium Podyplomowe Integracja Europejska Katedra Jeana Moneta US i studia podyplomowe Administrator Bezpieczeństwa Informacji/Inspektor Danych Osobowych WSAP w Szczecinie. Posiada ponad 25-letnie doświadczenie pedagogicznie, z Collegium Balticum związana od 2003 roku.

Izabela Grzenkowicz

Paweł Radziszewicz

Psycholog, pedagog i informatyk. Łączy wieloletnie doświadczenie dydaktyczne i praktykę psychologiczną. Były dyrektor Schroniska dla Nieletnich w Szczecinie, dziś psycholog szkolny i wykładowca w Collegium Balticum, gdzie inspiruje studentów m.in. psychologią rozwojową, psychopatologią i resocjalizacją. Specjalista od diagnozy psychologicznej, profilaktyki i interwencji kryzysowej, pasjonat psychometrii i wspierania młodzieży w rozwoju. Na kierunku Psychologia w Biznesie poprowadzi fundament – przedmiot Wstęp do psychologii, który otworzy drzwi do zrozumienia mechanizmów ludzkich zachowań w życiu i w pracy. Motto: „Los nagradza przygotowanych”

Paweł Radziszewicz

Alina Doroch

mgr Filologii Angielskiej (Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu). Dotychczasowe zatrudnienie: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie (starszy wykładowca) – zajęcia z języka ogólnego na wszystkich poziomach zaawansowania oraz język techniczny, XIII LO – Szczecin. Obecne zatrudnienie – Collegium Balticum Akademia Nauk Stosowanych, Szczecin. Od 2012r udział w projektach europejskich jako osoba odpowiedzialna za rozwój metodologii szkoleń w zakresie nauczania języków obcych. Autorka podręcznika do nauki języka angielskiego ,,Well Said!’’ oraz szeregu artykułów w biuletynach krajowych i zagranicznych na temat metodyki Montessori w nauczaniu języka angielskiego dorosłych, kultury brytyjskiej oraz nauczania języków obcych poprzez kulturę. Zainteresowania – literatura i kulturoznawstwo brytyjskie i amerykańskie.

Alina Doroch

Perspektywy zawodowe


Psychologia biznesu to unikalne połączenie, w którym wiedza psychologiczna wykorzystywana jest w biznesie. Możliwości kariery są bardzo szerokie. Studia te są interdyscyplinarne, dlatego nasi absolwenci mogą się ubiegać o prace w wielu miejscach m.in.:
✔ Agencjach reklamowych i Public Relations
✔ Działach personalnych lub HR
✔ Agencjach pracy, firmach rekrutacyjnych
✔ Firmach doradczych, konsultingowych oraz szkoleniowych
✔ Mediach
✔ Uczelniach wyższych oraz instytucjach naukowo-dydaktycznych
✔ Organizacjach pozarządowych
✔ Poradnie psychologiczne.Co ważne po studiach absolwenci kierunku psychologia w biznesie zatrudniani są na stanowiska analityczne jak i managerskie. Osoby chcące pracować na własny rachunek mogą prowadzić własne mediacje czy też być trenerem biznesowym.

 

CERTYFIKACJA BELBINA – czym jest?

Warsztat certyfikacyjny Belbina wyposaża uczestników w wiedzę jak wprowadzać kulturę współpracy w zespole, gdzie zaufanie wypiera nieufność, współdziałanie – rywalizację a zaangażowanie – rezygnację. Warsztat dedykowany jest dla przyszłych trenerów, coachów i specjalistów działów HR, którzy potrzebują narzędzi, zasobów i know-how, by profesjonalnie wprowadzić Belbina do swoich organizacji. W przyszłości pozwoli zrealizować każdy projekt, w którym będzie można wspierać jednostki i zespoły w budowaniu świadomego Ja i świadomego MY (coaching indywidualny, team coaching, team building, AD|DC, projekty talentowe, powoływanie i rozwój zespołów projektowych, rekrutacja, outplacement).

Osoba certyfikowana będzie mogła wspierać jednostki i zespoły stojące przed takimi wyzwaniami jak:
• Brak współpracy
• Konflikty w zespole
• Brak zaufania i szczerej komunikacji w zespole
• Akceptacja i zrozumienie dla różnorodności
• Zarządzanie zespołem projektowym m.in. wirtualnym

Korzyści certyfikacji:
• Zdobycie praktycznej wiedzy o Rolach Zespołowych
• Umiejętność pracy z raportem Belbin online
• Wskazówki jak prowadzić sesję i warsztaty belbinowe
• Możliwość zakupu testów po atrakcyjnych cenach (-30% test)
• Dostęp promocyjnych cen na zakup gier i materiałów szkoleniowych
• Certyfikat prosto z Cambridge – Trener Belbin Polska

UWAGA! Ze względu na specyfikę studiów oraz na fakt, że zajęcia studyjne będą prowadzone przez specjalistów z całej Polski, studia psychologia w biznesie realizujemy hybrydowo.

Profil kandydata na kierunek psychologia w biznesie

Cechy na studia licencjackie z psychologii w biznesie: jesteś osobą otwartą na innych ludzi, nowe idee i zdobywanie wiedzy, potrafisz przejmować dowodzenie innymi, lubisz planować, dobrze sobie radzisz w sytuacjach kryzysowych i masz rozwinięte kompetencje komunikacyjne.

Typowe zachowania na kierunek psychologia w biznesie: lubi obserwować i potrafi odczytywać ludzkie zachowania, lubi podejmowanie decyzji, rozumie emocje innych, potrafi dobierać styl komunikacji, zarządzania i postępowania w zależności od specyfiki danego człowieka, dostrzega powiązania między kompetencjami miękkimi a zachowaniami organizacyjnymi, chętnie poszukuje nowych rozwiązań, chce się nieustannie rozwijać, nie cierpi nudy.

Przydatne zainteresowania na studiach z psychologią biznesu: psychologia zachowań międzyludzkich, psychologia biznesu, zarządzanie zasobami ludzkimi, wystąpienia publiczne, networking, motywacja, sprzedaż, marketing.

Psychologia w biznesie – słów kilka o kierunku

Na czym polegają studia psychologia biznesu? Czy to też zarządzanie zasobami ludzkimi?

Jak stworzyć skuteczną reklamę? Czemu indeksy giełdowe są tak podatne na fluktuacje? Dlaczego człowiek ustawia się w kolejce, nawet jeśli nie wie, za czym stoi? Psychologia biznesu odgrywa większą rolę, niż może się wydawać. W końcu gospodarkę tworzą i napędzają ludzie, a ludźmi kierują ich uczucia oraz przekonania.

Studenci tego kierunku poznają psychologiczne mechanizmy, które stoją za ekonomią. Uczą się stosować swoją wiedzę w różnych aspektach organizacji: zarządzaniu zasobami ludzkimi, w pozyskiwaniu konsumentów, prowadzeniu marketingu, budowaniu marki. Zdobywają także narzędzia niezbędne do zarządzania zasobami ludzkimi, rozwiązywania kryzysów i konfliktów oraz rozwijania kompetencji miękkich. Poznają zasady przeprowadzania badań jakościowych i ilościowych, na których opiera się psychologia w biznesie – studia przygotowują do umiejętności interpersonalnych, zbierania i analizy danych dotyczących rynków finansowych, gospodarki, konsumentów.

Ta interdyscyplinarna dziedzina nauki zapewnia szerokie perspektywy w różnych organizacjach. Wszystko bowiem, co w firmie dotyczy człowieka – czy pracownika, czy managera, czy klienta – to psychologia biznesu.

Zapisz się

Czy studia psychologia w biznesie przygotują mnie do pracy?

Ze względu na swój prestiżowy profil, kierunek ten jest wysoce atrakcyjny dla pracodawców. Obecnie w każdym większym przedsiębiorstwie zatrudniony jest co najmniej jeden specjalista z takim wykształceniem.

Aby studenci psychologii w biznesie mieli możliwość kreowania swojej ścieżki zawodowej już w trakcie studiów, przygotowaliśmy w ofercie dwie praktyczne specjalizacje:

Projektowanie doświadczeń klientów – rynek reklamy dynamicznie się rozwija, a agencje szukają nowych sposobów, by przyciągnąć potencjalnego nabywcę. Właśnie tutaj wkracza psychologia biznesu. Studia te łączą w sobie marketing, PR, sprzedaż i rozwijanie marki, czyli wszystko, by jak najskuteczniej oddziaływać na klienta.
Studenci mają możliwość uczestnictwa w studenckich kołach naukowych
Negocjacje i mediacje w biznesie – czy to rozmowa z inwestorem, czy awans pracownika, komunikacja interpersonalna stanowi stały element w firmie. Umiejętności rozwiązywania konfliktów, skutecznego przywództwa czy szeroko rozumianym zarządzaniem coraz częściej są pożądane w pracy, a najlepiej uczą ich praktyczne studia; psychologii biznesu to pewny wybór dla przyszłych managerów.

W biznesie psychologia to także kultura organizacji, atmosfery pracy, umiejętność dobierania kadr, zarządzanie kapitałem ludzkim, zachowania ludzi, wpływ na poprawę wydajności pracowników. Odpowiedni program nauczania w Collegium Balticum przygotuje Cię do tego. Warto wybrać studia psychologia w biznesie. Studia skierowane są do osób zainteresowanych zarządzaniem organizacjami, rozwojem zawodowym pracowników i mających umiejętność podejmowania decyzji oraz rozwiązywania problemów.

Zapisz się

Certyfikat BELBIN i studia psychologia biznesu – skąd takie połączenie?

Meredith Belbin to brytyjski teoretyk zarządzania, który zasłynął swoją teorią ról w zespole. Jego koncepcje od lat pomagają podnosić efektywność wszelakich zespołów, a kurs akredytacyjny Belbina w Polsce wyposaża studentów w umiejętności miękkie w zakresie współpracy, które można przekazywać dalej.
Absolwenci psychologii biznesu będą posiadać kompetencje społeczne oraz umieć oddziaływać na kluczowe procesy biznesowe, a także postrzeganie interpersonalne będzie ich mocną stroną. Program studiów jest dopasowany do potrzeb rynku pracy. Psychologia biznesu to również zwiększanie efektywności kadry zarządzającej oraz znajomość metodologii badań, umiejętność podejmowania decyzji, postrzeganie pieniądza. Celem studiów jest zdobycie dyplomu studiów pierwszego stopnia.
Ponieważ studia psychologii w biznesie łączą się z zarządzaniem zespołami ludzkimi, międzynarodowy certyfikat, wydawany przez Belbin Associates z siedzibą w Cambridge, znacząco podnosi kwalifikacje naszych absolwentów. Są oni gotowi do rozpoczęcia pracy zgodnej ze swoim wykształceniem jako managerowie i trenerzy zdolności interpersonalnych w firmie.
Psychologia biznesu odgrywa znaczącą rolę w każdej organizacji, w firmach zajmujących się HR.

W Collegium Balticum – Akademia Nauk Stosowanych są dostępne również inne kierunki, studia stacjonarne oraz niestacjonarne.

Zapisz się
zapisz się na studia

Inne kierunki