Adresaci studiów HR Business Partner
Uczestnikami podyplomowych studiów „HR Business Partner” mogą zostać absolwenci studiów pierwszego i drugiego stopnia którzy są zainteresowani rozwojem swojej kariery w branży HR.
cena za semestr*
(w tym zawiera się uzyskanie certyfikatu BELBIN)
liczba semestrów
Zajęcia prowadzą uznani praktycy HR – dyrektorzy HR z polskich firm, którzy podzielą się wiedzą i doświadczeniem. Zaprezentują ciekawe studia przypadków.
w zakresie wiedzy
w zakresie umiejętności
w zakresie kompetencji społecznych
PROGRAM STUDIÓW
Studia będą podzielone na 5 bloków tematycznych:
BLOK 1: BUDOWANIE POZYCJI HR BUSINESS PARTNERA W ORGANIZACJI I JEJ ROZWÓJ (24h).
BLOK 2: KLUCZOWE KOMPETENCJE HR BUSINESS PARTNERA (50h)
BLOK 3: STRATEGIA BIZNESOWA I STRATEGIA HR (16h)
BLOK 4: NARZĘDZIA HR BUSINESS PARTNERA (42h)
BLOK 5: obecne wyzwania HR BUSINESS PARTNERA (50h)
Zapisz sięWYMAGANIA
WYMAGANIA STAWIANE KANDYDATOM PRZY PRZYJMOWANIU NA STUDIA PODYPLOMOWE:
ŚWIADECTWO
Absolwenci otrzymują, zgodnie ze wzorem ministerialnym, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Collegium Balticum – Akademii Nauk Stosowanych na podstawie zaliczenia zajęć dydaktycznych, obecności na zajęciach oraz zdania egzaminu końcowego.
Zapisz sięDOKUMENTY DO POBRANIA
WYKŁADOWCY
Tina Sobocińska – obecnie HR4future- Founder & HR Strategic Advisor.
HR Director z 20+ lat doświadczeniem w międzynarodowych firmach (PwC, DHL, Schneider Electric, Sanofi Aventis).
Liderka networku Digital HR Champions.
Pasjonatka i doradca HR w projektach: Workplace of the future, Culture Book, Mega Trends, HR of the Future.
Współautorka serii podcastów: ‘Case study: praca hybrydowa’ nagrywanych z Jarosławem Kuźniarem, Voice House.
Wykładowca na Uniwersytecie SWPS i w SGH.
Szef zespołu People & Organization odpowiedzialna za rekrutację, rozwój, analizy HR, politykę wynagrodzeń oraz zespół HR Biznes Partnerów w Schenker Sp. z o.o.
Posiada 20-letnie doświadczenie w obszarze HR. W swojej karierze zawodowej pełniła rolę: Senior HR Biznes Partnera, Menedżera ds. szkoleń i rozwoju, Szefa zespołu Rekrutacji, rozwoju i analiz HR. Jest pasjonatką szkoleń i rozwoju, uczenia z wykorzystaniem grywalizacji, digitalizacji w HR. Wierzy, że HR może być partnerem dla biznesu, a w pracy z biznesem stawia na budowanie silnych zespołów menedżerskich z wysoką jakością zarządzania ludźmi.
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Ukończyła studia podyplomowe z zarządzania zasobami ludzkimi na Uniwersytecie Śląskim. W początkowym etapie pracy zawodowej związana z Biurem Karier na Uniwersytecie Ekonomicznym, później podjęła pracę w branży motoryzacyjnej. Aktualnie odpowiada za personel i organizację w polskim oddziale międzynarodowej firmy Nemak zatrudniającym ponad tysiąc pracowników.
Dyrektor ds. Rozwoju Kształcenia i Kultury
Learning Development & Culture Director
Menedżerka doświadczona w zarządzaniu i projektowaniu procesów HR-owych, takich jak rekrutacja i onboarding, zarządzanie talentami, rozwój przywództwa, planowanie sukcesji w zespołach. Specjalizuje się w kształtowaniu postaw i doświadczeń pracowników oraz budowaniu kultury organizacyjnej rozumianej jako kluczowy obszar konkurowania i jeden z podstawowych czynników sukcesu.
Od 10 lat pracuje dla SIG, gdzie odpowiada za dostosowaną do globalnej wizji SIG strategię kształcenia i rozwoju zasobów ludzkich, skoncentrowaną na rozwijaniu i angażowaniu największych talentów firmy. Certyfikowana trenerka, coach i facylitatorka. Posiada wiedzę i know-how z zakresu teorii przywództwa i uczenia się. Z pasją poszukuje w ludziach potencjału, wspierając ich w nauce i rozwoju, a jej największym sukcesem zawodowym jest satysfakcja i osiągnięcia zespołów i ludzi, z którymi pracuje. Od kilku lat zainspirowana koncepcją ról zespołowych M. Belbina®, popularyzuje metody efektywnej współpracy zespołowej i transparentnej komunikacji. Jako akredytowana trenerka tej metodologii, realizując projekty rozwojowe wykorzystuje oryginalne narzędzia dydaktyczne i materiały na licencji Belbin®.
Jest absolwentką Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Posiada również dyplom MBA Central Connecticut State University i Polsko-Amerykańskiej Szkoły Biznesu Politechniki Krakowskiej. Ukończyła kurs ICAN Institute & Harvard Business Review Polska – „HR Management™” oraz ROI Institute Polska – „ROI w Zarządzaniu Zasobami Ludzkimi”.
regionalny specjalista ds. rozwoju talentów. Od kilkunastu lat, pośrednio lub bezpośrednio, związana jest z obszarem HR. Od ponad siedmiu, specjalizuje się w szeroko pojętym obszarze rozwoju pracowników.
“Moje dotychczasowe doświadczenie zawodowe pomogło mi połączyć wiedzę na temat funkcjonowania działów HR w małych, lokalnych firmach oraz dużych, międzynarodowych korporacjach. Miałam również możliwość zarządzania licznym zespołem ludzi, co pozwoliło mi zrozumieć perspektywę menedżera i stało się bez wątpienia ogromnym atutem w mojej profesji”.
Obecnie zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem znaczących projektów szkoleniowo-rozwojowych dla kadry inżynieryjnej oraz menedżerskiej w Europie i Azji. Uwielbia wspierać ludzi w ich rozwoju zawodowym, ale jednocześnie nie znoszę, kiedy teorie nie mają realnego zastosowania w praktyce.
Podczas wykładów chętnie dzieli się zatem swoją wiedzą, podpartą dobrymi praktykami i doświadczeniem.
doradza pracodawcom jak opracować strategię employer brandingową, w tym propozycję EVP. Przeprowadza badania opinii wśród pracowników na temat poziomu satysfakcji, zaangażowania i bada kulturę organizacji oraz jej wpływ na markę i wizerunek pracodawcy. Autorka 2 książek „Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce” z 2014 roku oraz „Praktyka employer Brandingu. Rozmowy z menedżerami” z 2016 roku. Co roku organizuje Forum Employer Brandingu, by promować dobre praktyki EB i inspirować pracodawców do podejmowania wysiłków, by stać się atrakcyjnym i odpowiedzialnym miejscem pracy.
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał pracując na różnych stanowiskach w obszarze sprzedaży i marketingu w takich firmach jak Coca-Cola, Unilever, Danone.
Od 10 lat jest liderem GROUPE SEB Polska i wspólnie z zespołem rozwija biznes takich marek jak TEFAL, KRUPS i WMF w Polsce, krajach bałtyckich i do niedawna na Ukrainie. Współautor książki “DBAM czyli rebelia w korporacji”, która to książka opowiada o transformacji jaką przeszła Groupe SEB w Polsce od tradycyjnej hierarchicznej do progresywnej organizacji, której kultura pracy nazwana DBAM oparta jest o AUTONOMIĘ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ i ZAUFANIE.
Studia będą oparte o najnowsze trendy w obszarze HR Bussines Parterigu. Uczestnik będzie mógł rozwinąć kluczowe obszary bazując na pracy eksperta z zakresu HR – autorki książki „HR od Nowa” Iwony Wencel.
Studia będą podzielone na 5 bloków tematycznych:
BLOK 1: BUDOWANIE POZYCJI HR BUSINESS PARTNERA W ORGANIZACJI I JEJ ROZWÓJ (24h).
BLOK 2: KLUCZOWE KOMPETENCJE HR BUSINESS PARTNERA (50h)
BLOK 3: STRATEGIA BIZNESOWA I STRATEGIA HR (16h)
BLOK 4: NARZĘDZIA HR BUSINESS PARTNERA (42h)
BLOK 5: obecne wyzwania HR BUSINESS PARTNERA (50h)