Collegium Balticum
  • REKRUTACJA 2021
  • Oferta
    • Studia licencjackie
      • Pedagogika
      • Bezpieczeństwo Wewnętrzne
      • Dietetyka
      • Kosmetologia*
      • Dokumenty aplikacyjne
      • Opłaty
      • Promocje
    • Studia inżynierskie
      • Informatyka
      • Dokumenty aplikacyjne
      • Opłaty
      • Promocje
    • Studia magisterskie
      • Pedagogika
      • Bezpieczeństwo Wewnętrzne
      • Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna
      • Dokumenty aplikacyjne
      • Opłaty
      • Promocje
    • Oferta – Studia podyplomowe
      • Szczecin
      • Stargard
      • Cała Polska
      • Warszawa
      • Sanok
      • Siedlce
      • Dokumenty aplikacyjne
      • Opłaty
      • Promocje
      • Informator studiów podyplomowych
    • Kursy i szkolenia
      • Kursy online
      • Bezpieczeństwo wewnętrzne
      • Informatyka
      • Językowe
      • Praca socjalna
      • Pedagogika
      • Oferta dla seniora
      • Zapisz
    • KONTAKT
      • Biuro rekrutacji Szczecin
      • Biuro rekrutacji Stargard
  • Strefa studenta
    • Szczecin
      • Plany zajęćPlany zajęc
      • Plany zajęć – Studia podyplomowe
      • Harmonogram zjazdów
    • Stargard
      • Plany zajęćPlany zajęc
      • Plany zajęć – Studia podyplomowe
      • Harmonogram zjazdów
    • Kalisz
      • Plany zajęćPlany zajęc
      • Harmonogram zjazdów
    • Erasmus+
      • O programie
      • Aktualności
      • Uczelnie partnerskie
      • Erasmus+ Studia
      • Erasmus+ Praktyki
      • Erasmus+ Pracownicy
      • Erasmus for incoming students
      • Kontakt
      • Moodle
    • Informacje
      • Przewodnik studenta I roku
      • Bezpieczna uczelnia
      • Stypendia
      • Egzamin dyplomowy
      • Dokumenty do pobrania
      • Regulaminy
      • Tematy prac dyplomowych IT
      • Praktyki studenckie
      • e-Dziekanat
      • Biuro karier
      • KREDYTY STUDENCKIE
      • Ubezpieczenie studenckie
      • FAQ – Pytania i odpowiedzi
    • Biblioteka
      • Wypożyczenie na zamówienie
      • O bibliotece
      • Informacje
      • Przewodnik po bibliotece
      • Bibliografia czasopism
      • Regulaminy
      • Wirtualny katalog
      • Wirtualna biblioteka nauki
      • Serwisy otwartych zasobów bibliotek naukowych
  • PROJEKTY EU
    • PROJEKTY BIEŻĄCE/
      PROJECTS IN PROGRESS
      • ARSCAP
      • BRAVE NEW WORDS
      • ELILY
      • HYDROTHERAPY
      • LEVEL UP!
      • TEC+
      • T&F4All
      • USE OR LOSE
      • VIRTEACH
      • WE ARE AT WORK, TOO.
      • YOUNG EUROPEANS
      • YOUNG STUDENTS AS POLITICS GAME CHANGERS
      • YOUTH RE.S.P.E.C.T.
    • PROJEKTY ZAMKNIĘTE/
      PROJECTS CLOSED
      • BREAKING DOWN BARRIERS
      • COUNT ME IN
      • Dilabs
      • DIGITAL-S
      • Skills for freedom
      • STEMS
      • CHRIS
      • iYOUTH
      • INforEX
      • Eldery care at home
      • Message
      • Open the door to Europe
      • OPEN IT UP
      • Sfm on Forest
      • QUALITY FOREST
      • Hei
      • InterPrise
      • Open
      • Depart
      • Mmlt
    • O NAS/ABOUT US
    • NASI PARTNERZY/
      OUR PARTNERS
  • BLOG
  • Uczelnia
    • DZIAŁALNOŚĆ
      • Seminaria naukowo-badawcze
      • Konferencje naukowe
      • Wydawnictwo CB
      • Sklep internetowy Wydawnictwa CB
      • Zeszyty Naukowe CB
      • Koła naukowe
    • Uczelnia
      • COVID-19
      • Władze
      • Bezpieczna Uczelnia
      • Proces kształcenia
      • Centrum współpracy z biznesem
      • Uniwersytet Dziecięcy
      • Poradnia dla seniorów
      • Uniwersytet Trzeciego Wieku
      • Polityka prywatności i cookies
  • Kontakt
    • Biuro rekrutacji Szczecin
    • Biuro rekrutacji Stargard
    • Studia podyplomowe
    • Dział finansowy
    • Dziekanat Szczecin
    • Dziekanat Stargard
    • Rektorat
    • Biblioteka
    • Dział marketingu
    • Wynajem sal

DZIEKANAT

Zapisz się

Strona główna » FAQs » DZIEKANAT

  1. Na czym polega indywidualna organizacja studiów?
    Studenci, którzy zaliczyli pierwszy semestr studiów, lub przenieśli się z innej uczelni i zaliczyli co najmniej jeden semestr, a także:
  • osiągają bardzo dobre wyniki w nauce,
  • samotnie wychowują dzieci,
  • posiadają orzeczenie o niepełnosprawności,
  • studiują drugi kierunek,
  • przewlekle chorują,
  • opiekują się obłożnie chorym członkiem najbliższej rodziny,
  • przedstawią inne, bardzo ważne przyczyny,
    mogą złożyć wniosek do dziekana o indywidualną organizację studiów (IOS). Taka organizacja studiów polega na realizowaniu obowiązującego programu kształcenia według indywidualnej organizacji przebiegu studiów oraz indywidualnych sposobów uzyskiwania zaliczeń i zdawania egzaminów. Zgoda na IOS udzielana jest po konsultacji z kierownikiem katedry na okres jednego semestru, ale istnieje możliwość przedłużenia na kolejny semestr. O tym, że student uzyskał zgodę na IOS należy powiadomić wykładowców na pierwszych zajęciach danego semestru. Prowadzący zajęcia może zwolnić studenta z obowiązku uczestnictwa w zajęciach w wymiarze do 50% godzin. Student realizujący studia na zasadach indywidualnych ustala z prowadzącym zajęcia częstotliwość i sposób uczestnictwa w zajęciach dydaktycznych oraz formy realizowania obowiązków. Zastosowanie IOS nie zwalnia studenta z obowiązku uzyskania zaliczeń i składania egzaminów w terminach określonych w organizacji roku akademickiego. Studenci kształcący się według IOS ustalają z prowadzącymi zajęcia terminy zaliczeń i egzaminów i przedstawiają je do akceptacji dziekana. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dziekan może przedłużyć termin zaliczenia danego semestru, jednak brak zaliczenia semestru stanowi podstawę do odmowy przedłużenia możliwości studiowania według IOS.
  1. Kiedy i gdzie można przedłużyć ważność legitymacji?
    Legitymacje studenckie są ważne: do 30 października lub do 30 marca. Przedłużenie terminu ważności następuje po uzyskaniu wpisu na kolejny semestr. Studenci, którzy zostali skreśleni z listy nie mogą przedłużyć ważności legitymacji nawet wówczas, gdy zamierzają wrócić na studia. Studenci przebywający na urlopie zachowują prawo do posiadania ważnej legitymacji studenckiej. Absolwenci studiów pierwszego stopnia zachowują prawa studenta potwierdzone ważną legitymacja do 30 października. Przedłużenia ważności legitymacji dokonują pracownicy dziekanatu od 15 września lub od 15 lutego.
  1. Jakie są konsekwencje niezaliczenia przedmiotu po sesji egzaminacyjnej?
    Student, który nie zaliczył przedmiotu/przedmiotów podczas sesji egzaminacyjnej może uzyskać zaliczenie lub zdać egzamin podczas sesji poprawkowej. Jeżeli tak się nie stanie wówczas student może:
  • być wpisany na kolejny semestr z deficytem do 5 punktów ECTS,
  • poprosić w warunkowy wpis na kolejny semestr,
  • poprosić o zgodę na powtórzenie przedmiotu lub semestru,
  • zostać skreślony z listy studentów.
    W każdym semestrze student musi zaliczyć przedmioty wynikające z programu studiów, które mają przypisane punkty ECTS będące miarą średniego nakładu pracy osoby uczącej się niezbędne do uzyskania zakładanych efektów kształcenia. W każdym semestrze student powinien zdobyć 30 punktów ECTS.
    Student, który zaliczył przedmioty wynikające z programu studiów i uzyskał minimum 25 punktów ECTS zostaje wpisany na kolejny semestr.
    Student, który nie zaliczył semestru w określonym terminie i nie uzyskał co najmniej 25 punktów ECTS może ubiegać się o wpis warunkowy na kolejny semestr. Student, zobowiązany jest złożyć podanie i uzyskać zgodę dziekana na warunkowy wpis na semestr. Student zachowuje prawa studenta z tym, że prawo do świadczeń pomocy materialnej przysługuje tylko w wypadkach określonych w regulaminie tych świadczeń. Natomiast student, który nie zaliczył semestru i nie uzyskał co najmniej 15 punktów ECTS może ubiegać się o powtarzanie semestru. Zgoda na powtarzanie semestru wydawana jest przez dziekana na pisemny wniosek studenta. Student powtarzający semestr za zgodą prowadzącego zajęcia może być zwolniony z zajęć, zaliczeń i z egzaminów z tych przedmiotów, z których uzyskał ocenę co najmniej dostateczną. Oceny te muszą być wpisane do dokumentacji przebiegu studiów przez wykładowcę, nie przez pracownika dziekanatu czy dziekana. W ciągu całego cyklu kształcenia student może powtarzać semestr tylko dwa razy. Student, który nie uzyskał co najmniej 25 punktów i nie złożył stosownego podania zostaje skreślony z listy.
  1. Kto udziela informacji na temat studiów podyplomowych?
    Informacje ogólne dotyczące programu i terminu rozpoczęcia studiów podyplomowych przekazują pracownicy biura rekrutacji. Każdej grupie studiów podyplomowych przydzielany jest kierownik, który jest merytorycznie odpowiedzialny za ich realizację. Zna doskonale program kształcenia, określa harmonogram zajęć, układa plany, przydziela przedmioty/moduły odpowiednim wykładowcom, którzy są specjalistami, praktykami z danego zakresu. Kierownik przekazuje słuchaczom dokumenty przebiegu studiów, opracowuje i kontroluje sposób ich wypełniania, sprawuje nadzór nad poprawnością dokonywanych przez prowadzących zajęcia wpisów. Ustala warunki realizacji praktyk, kompletuje dokumentację i wpisuje zaliczenie. We współpracy z kadrą dydaktyczną określa zakres materiału na egzamin dyplomowy i jest członkiem Komisji tego egzaminu i ustala jego termin. Przekazuje kompletną dokumentację przebiegu studiów do dziekanatu i ustala termin przygotowania i wydania świadectw ukończenia studiów. Nadzoruje we współpracy z działem finansowym terminy opłat czesnego.  
  1. Ile czasu trwa rozpatrywanie podań?
    Wszystkie podania rozpatrywane są na bieżąco, a maksymalny czas uzyskania odpowiedzi wynosi 14 dni.
  1. Ile czasu trwa przygotowywanie dyplomu ukończenia studiów i świadectwa ukończenia studiów podyplomowych?
    Dyplomy potwierdzające uzyskanie tytułu zawodowego licencjata lub magistra wydawane są w ciągu maksymalnie 30 dni roboczych od daty egzaminu dyplomowego. Po pozytywnie zdanym egzaminie dyplomowym absolwent otrzymuje zaświadczenie potwierdzające ukończenie studiów, które jest ważne do chwili uzyskania dyplomu.
    Świadectwa ukończenia studiów podyplomowych wydawane są w ciągu maksymalnie 30 dni roboczych od daty egzaminu dyplomowego.
    Po pozytywnie zdanym egzaminie dyplomowym absolwent otrzymuje zaświadczenie potwierdzające ukończenie studiów podyplomowych, które jest ważne do chwili uzyskania świadectwa.
  1. Jakie są konsekwencje niezłożenia w terminie pracy dyplomowej?
    Student zobowiązany jest złożyć pracę dyplomową do ostatniego dnia sesji poprawkowej w ostatnim semestrze studiów. Złożenie pracy dyplomowej stanowi warunek zaliczenia seminarium dyplomowego na ostatnim semestrze studiów. Student, który nie złożył pracy dyplomowej w ww. terminach, może ubiegać się o przedłużenie tego terminu do końca następnego semestru. Szczegółowe warunki przedłużania terminu składania pracy dyplomowej określa Regulamin dyplomowania. Student, który nie złoży pracy dyplomowej do końca sesji poprawkowej i nie wystąpi z prośbą o przedłużenie tego terminu zostaje skreślony z listy.
  2. Do kiedy trzeba złożyć dokumenty po sesji egzaminacyjnej?
    Indeks i kartę okresowych osiągnięć studenta należy złożyć w ostatnim dniu sesji egzaminacyjnej lub w ostatnim dniu sesji poprawkowej. Niezłożenie tych dokumentów może skutkować skreśleniem z listy studentów.
  1. Co to jest deficyt punktowy i jak się go wylicza?
    Punkty ECTS – punkty zdefiniowane w europejskim systemie akumulacji i transferu punktów zaliczeniowych jako miara średniego nakładu pracy osoby uczącej się, niezbędnego do uzyskania zakładanych efektów kształcenia. 1 punkt ECTS to 25 godzin pracy studenta. Wszystkie przedmioty są zaliczane według ocen i punktów ECTS. Student uzyskuje punkty ECTS przypisane przedmiotowi, jeśli spełni wszystkie wymagania określone w programie kształcenia, a w szczególności osiągnie zamierzone efekty kształcenia. Liczba punktów ECTS przewidziana programem kształcenia dla semestru wynosi minimum 30. Ocena końcowa nie ma wpływu na wysokość tej liczby. Punkty ECTS przyznaje się za pracę podczas zajęć organizowanych przez uczelnię zgodnie z programem kształcenia oraz pracę własną studenta.
    Liczba punktów ECTS wymagana do ukończenia studiów wynosi minimum:
  • na studiach pierwszego stopnia 180;
  • na studiach inżynierskich 210;
  • na studiach drugiego stopnia co najmniej 90.
    Student może posiadać deficyt 5 punktów ECTS jedynie w semestrach 1, 2, 3, 4, 5 na studiach pierwszego stopnia lub 1, 2, 3 na studiach drugiego stopnia. Dopuszczalny deficyt punktowy powinien być wyeliminowany w ciągu 1 roku kalendarzowego licząc od początku sesji egzaminacyjnej, nie później jednak niż do ostatniego dnia sesji egzaminacyjnej w ostatnim semestrze studiów pierwszego lub drugiego stopnia. W wyjątkowych przypadkach dziekan może wyrazić zgodę na przedłużenie terminu o 1 miesiąc.
  1. Jak można zalogować się do E-Dziekanatu? Platforma e-dziekanat dostępna jest na stronie www.cb.szczecin.pl w strefie studenta. Przy pierwszym logowaniu należy skorzystać z opcjiJeżeli jesteś studentem CB i nie masz konta zarejestruj się. Hasło do konta zostanie przesłane na wskazany adres mailowy.
  1. Jakie dokumenty trzeba złożyć do egzaminu dyplomowego?
    Warunkiem dopuszczenia do egzaminu dyplomowego jest zaliczenie z wynikiem pozytywnym wszystkich przedmiotów i praktyk, przewidzianych w programie kształcenia, oraz złożenie pracy dyplomowej zaakceptowanej przez promotora, co potwierdza jego podpis na stronie tytułowej pracy.
    Student kończący studia składa w dziekanacie:

    • Indeks i kartę egzaminacyjną z ostatniego semestru,
    • Kartę obiegową,
    • Jeden egzemplarz oprawionej pracy dyplomowej, drukowanej dwustronnie, w miękkiej okładce (grzbiet pracy nie bindowany lecz klejony),
    • Podpisaną (imieniem, nazwiskiem i nr alb.) płytę zawierającą kompletną pracę dyplomową z akceptacją promotora,
    • Zdjęcia do dyplomu o wymiarach 4,5 x 6,5 – 4 sztuki, podpisane imieniem i nazwiskiem.
    Zgodnie z obowiązującym Regulaminem opłat w roku akad. 2015/16 opłata za wydanie dyplomu ukończenia studiów wynosi 60,00 zł i powinna być uregulowana przelewem na konto Uczelni do dnia złożenia dokumentacji wskazanej w pkt. 1-5. Przed egzaminem dyplomowym Uczelnia sprawdza pracę dyplomową w systemie antyplagiatowym współpracującym z ogólnopolskim repozytorium pisemnych prac dyplomowych. Warunkiem przystąpienia do egzaminu dyplomowego jest pozytywnie oceniona przez promotora i recenzenta praca dyplomowa. Egzamin dyplomowy planowany jest w terminie nieprzekraczającym trzech miesięcy od daty złożenia pracy dyplomowej, nie wcześniej jednak niż po upływie 10 dni od złożenia dokumentacji wskazanej powyżej (pkt. 1-5).
  1. Jak obniżyć koszty studiowania?
    Student ma prawo do skorzystania z pomocy materialnej w formie stypendium, finansowanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
  1. Kto może ubiegać się o stypendium?
    Stypendium socjalne może otrzymać student znajdujący się w trudnej sytuacji materialnej, po spełnieniu kryteriów określonych w Regulaminie.
    Stypendium specjalne dla osób niepełnosprawnych może otrzymywać student, który w związku z niepełnosprawnością złoży wniosek wraz z orzeczeniem właściwego organu. Zapomogę może otrzymać student, który z przyczyn losowych znalazł się przejściowo w trudnej sytuacji materialnej spowodowanej zdarzeniem losowym. Stypendium rektora dla najlepszych studentów przyznawane jest studentom, którzy w poprzednim roku akademickim uzyskali wysoką średnią ocen lub posiadają dodatkowe osiągnięcia naukowe, sportowe lub artystyczne. Stypendium może otrzymywać nie więcej niż 10 % liczby studentów każdego kierunku studiów prowadzonego w Uczelni.
  1. W jaki sposób wylicza się ocenę, która zostaje wpisana do dyplomu ukończenia studiów?
    Ostateczny wynik ukończenia studiów, który wpisywany jest do dyplomu jest sumą:

    • 0,5 x średnia arytmetyczna wszystkich ocen z egzaminów i wszystkich ocen z zaliczeń wpisanych w indeksie, w tym praktyk, uzyskanych w ciągu całego okresu studiów, z uwzględnieniem ocen niedostatecznych,
    • 0,25 x ocena z egzaminu dyplomowego (średnia arytmetyczna z trzech ocen),
    • 0,25 x ocena z pracy dyplomowej (ocena średnia promotora i recenzenta).
    W przypadku, gdy student wznawia studia, przy obliczaniu średniej ocen za okres studiów bierze się pod uwagę zarówno oceny uzyskane w okresie studiów przed wznowieniem, jak i po wznowieniu studiów z zaliczonych w pełni semestrów. W przypadku przeniesienia się studenta w trakcie studiów z innej uczelni przy obliczaniu średniej ocen za cały okres studiów bierze się pod uwagę oceny uzyskane z przedmiotów zaliczonych przez studenta w ramach kierunku lub specjalności, na którym studiował poprzednio, jeżeli te przedmioty są ujęte również w planie studiów CB, a także oceny z przedmiotów stanowiących różnice programowe. W dyplomie ukończenia studiów wpisuje się ostateczny wynik studiów w zaokrągleniu według zasady:
  • wynik do 3,25 – ocena na dyplomie dostateczny (3,0),
  • wynik zawarty w przedziale od 3,26 do 3,75 – ocena na dyplomie dostateczny plus (3,5),
  • wynik zawarty w przedziale od 3,76 do 4,25 – ocena na dyplomie dobry (4,0),
  • wynik zawarty w przedziale od 4,26 do 4,75 – ocena na dyplomie dobry plus (4,5),
  • wynik 4,76 i więcej – ocena na dyplomie bardzo dobry (5,0).

Przykład: Student uzyskał średnią ocen z przebiegu studiów 4,33, promotor ocenił pracę dyplomową na 4,5, a recenzent na 5,0. Podczas egzaminu student odpowiedział poprawnie na trzy zadane pytania uzyskując średnią ocen 4,25.

Sposób wyliczania:

Średnia ocen z przebiegu studiów  4,33 x 0,5= 2,17
Ocena z pracy dyplomowej (4,5 + 5,0=) 4,75 x 0,25= 1,19
Ocena z egzaminu dyplomowego 4,25 x 0,25= 1,06
Razem 4,42

Ocena na dyplomie: dobry plus

Zobacz wpisy

Poprzedni Poprzedni wpis: Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza z resocjalizacją
Następny Następny wpis: REKRUTACJA

Partnerzy Uczelni


12 Dywizja
12 Dywizja
Biuro Bezpieczeństwa Narodowego
Biuro Bezpieczeństwa Narodowego
SENSE
SENSE
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
Przedszkole nr 2 Hejnałek
Przedszkole nr 2 Hejnałek
INFINIT CODELAB
INFINIT CODELAB
Klaster IT
Klaster IT
Komenda Wojewódzka PSP
Komenda Wojewódzka PSP
Komisja BIO w Europarlamencie
Komisja BIO w Europarlamencie
Miasto Szczecin
Miasto Szczecin
Microsoft
Microsoft
Microsoft Azure
Microsoft Azure
Muzeum Narodowe
Muzeum Narodowe
Object connect
Object connect
Policja
Policja
Poradnia Nowogard
Poradnia Nowogard
Schronisko dla nieletnich w Szczecinie
Schronisko dla nieletnich w Szczecinie
Sejm RP
Sejm RP
SOSW nr2 w Szczecinie
SOSW nr2 w Szczecinie
SOSW Tanowo
SOSW Tanowo
Tieto
Tieto
Uzdrowisko Kołobrzeg
Uzdrowisko Kołobrzeg
Wojewódzki Sztab Wojskowy w Szczecinie
Wojewódzki Sztab Wojskowy w Szczecinie
Wojskowa Komenda Uzupełnień w Szczecinie
Wojskowa Komenda Uzupełnień w Szczecinie
ZP Grodzisk
ZP Grodzisk
ZUW w Szczecinie
ZUW w Szczecinie
KANBO
KANBO
UMLAUT
UMLAUT
Technopark Pomerania
Technopark Pomerania
Infinit IT
Infinit IT
C++ Institute
C++ Institute
Fundacja IT
Fundacja IT
OPENED
OPENED
Uczelnia IT
Uczelnia IT
MÓJ DOM
MÓJ DOM

Collegium Balticum
Szczecińska Szkoła Wyższa
Collegium Balticum
71-011 Szczecin, ul. Mieszka I 61c
tel. 91 48 38 162

Studia I stopnia

Informatyka
Pedagogika
Bezpieczeństwo Wewnętrzne
Dietetyka
Informator

Studia podyplomowe

Rodzaje studiów podyplomowych
Wymagane dokumenty
Informator studiów podyplomowych
Studia podyplomowe w całej Polsce
Kontakt

Ważne linki

  • E-Dziekanat
  • Aktualności
  • O bibliotece
  • Oferty pracy
  • FAQ – Pytania i odpowiedzi
  • Wydawnictwo CB
  • Uniwersytet Dziecięcy Studencik

Studia II stopnia

Pedagogika
Bezpieczeństwo Wewnętrzne
Informator

Studia jednolite magisterskie

Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna
Informator

  • Uniwersytet Trzeciego Wieku
  • Stypendia
  • Koła naukowe
  • Wynajem sal
  • Dział obsługi finansowej
  • Platforma MOODLE
BIP

Polityka prywatności

Copyright © 2019 Collegium Balticum. Wszelkie prawa zastrzeżone

Projekt i wykonanie: Beezee Sp. z o.o.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.

 Otwórz.

Collegium Balticum
Polityka prywatności

Polityka prywatności

1.) Administratorem strony www.cb.szczecin.pl (dalej „Serwis”) jest Szczecińska Szkoła Wyższa Collegium Balticum, NIP 955-197-85-51, z siedzibą w Szczecinie, ul. Mieszka I 61c, 71-011 Szczecin.

Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych, jest możliwy pod adresem e mail: iod@cb.szczecin.pl

2.) Wszelkie dane pochodzące od użytkowników Serwisu gromadzone są na dwa sposoby:

  • informacje wprowadzane dobrowolnie przez użytkownika – poprzez wypełnienie i wysłanie formularza rekrutacji lub formularzy kontaktowych
  • informacje wprowadzone odgórnie przez administratora – poprzez wypełnienie formularza do założenia konta w strefie studenta/platformy e-learningowej danymi otrzymanymi od osoby zainteresowanej
  • dane, o które prosimy to imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu

3.) Dane osobowe przetwarzane będą w celu podjęcia kontaktu, prezentacji i przekazania oferty drogą elektroniczną lub telefoniczną oraz będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji (profilowaniu), w celu jak najlepszej personalizacji oferty szkoleniowej.

4.) Odbiorcami danych osobowych jest Szczecińska Szkoła Wyższa Collegium Balticum oraz partnerzy Szczecińskiej Szkoły Wyższej Collegium Balticum wykonującym na jego rzecz zadania na podstawie osobnych umów i upoważnień do przetwarzania danych osobowych.

5.) Dane zamieszczone w strefie studenta oraz platformie elearningowej będą przetwarzane przez okres niezbędny do wykonania umowy, inne dane będą przechowywane przez okres 3 lat.

6.) Każdej osobie, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, przysługuje prawo do dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzana, prawo do przenoszenia danych, a także prawo cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie.

7.) Każdej osobie przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

8.) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie danych w zakresie wymaganym przez administratora może skutkować brakiem możliwości podjęcia działań związanych z obsługą zgłoszenia.

Cookies

Ściśle konieczne pliki cookie powinny być włączone przez cały czas, abyśmy mogli zapisać preferencje dotyczące ustawień plików cookie.

Jeśli wyłączysz ten plik cookie, nie będziemy zapisywać Twoich preferencji. Oznacza to, że musisz ponownie włączyć lub wyłączyć pliki cookie.

Regulamin dotyczący konferencji

Regulamin płatności za udział w konferencjach Szczecińskiej Szkoły Wyższej Collegium Balticum

§ 1 Postanowienia ogólne.

  1. Przepisy niniejszego regulaminu określają zasady płatności za udział w konferencjach Szczecińskiej Szkoły Wyższej Collegium Balticum, zwanej dalej „Konferencją”. Organizatorem jest Szczecińska Szkoła Wyższa Collegium Balticum w Szczecinie, ul. Mieszka I 61C, 71-011 Szczecin, NIP 9551978551.
  2. Każda konferencja posiada odrębną stronę internetową, na której opublikowane są szczegółowe informacje dotyczące tego wydarzenia. Znajdują się tam między innymi informacje o wysokości opłat za udział w Konferencji i o terminie płatności. Na stronie internetowej konferencji znajdują się również dane kontaktowe osób odpowiedzialnych za organizację Konferencji.

§ 2 Zgłoszenie udziału.

  1. Zgłoszenie udziału w Konferencji następuje poprzez wypełnienie i przesłanie formularza rejestracyjnego, dostępnego na stronie Konferencji.
  2. Przesłanie wypełnionego prawidłowo formularza zgłoszeniowego, którego wzór znajduje się na stronie internetowej Konferencji i opłacenie konferencji, jest jednoznaczne z zawarciem umowy z Organizatorem, na warunkach opisanych w niniejszym Regulaminie. Oznacza to również akceptację Regulaminu oraz zobowiązanie się do przestrzegania jego ustaleń.
  3. Termin rejestracji na Konferencję jest określony na stronie internetowej Konferencji. Osoba zgłaszająca swój udział w Konferencji zobowiązuje się do wypełnienia formularza rejestracyjnego poprzez podanie poprawnych danych, zgodnych ze stanem rzeczywistym.
  4. Organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku wprowadzenia do formularza rejestracyjnego błędnych danych Uczestnika.

§ 3 Płatności za konferencje.

  1. Osoba zainteresowana udziałem w Konferencji, dokonująca rejestracji, zobowiązuje się do wniesienia opłaty za udział w Konferencji, zgodnie z cennikiem dostępnym na stronie internetowej Konferencji.
  2. Warunkiem przyjęcia zgłoszenia udziału w Konferencji jest dokonanie płatności w terminie określonym na stronie internetowej Konferencji. Datą dokonania płatności jest data wpływu opłaty na konto Organizatora Konferencji.
  3. Płatności mogą być dokonywane przelewem na konto bankowe Organizatora podane na stronie konferencji lub za pośrednictwem systemu szybkich płatności on-line przelewy24.
  4. Rozliczenia transakcji przeprowadzane są za pośrednictwem usługi Przelewy24 oraz według regulaminu Przelewy 24.
  5. Organizator dopuszcza możliwość pobrania od Uczestnika Konferencji płatności gotówką w dniu konferencji, po uprzednim zgłoszeniu Organizatorowi takiej formy płatności.

§ 4 Rezygnacja z uczestnictwa z konferencji.

  1. Uczestnik ma możliwość rezygnacji z udziału w Konferencji.
  2. Termin złożenia rezygnacji określa data wpływu rezygnacji do Organizatora Konferencji.
  3. W przypadku rezygnacji z Konferencji, maksymalnie 14 dni przed datą wydarzenia, Organizator zwróci 100% opłaty za udział w Konferencji, w przypadku rezygnacji w terminie 7 dni przed datą wydarzenia, organizator zwróci 50% opłaty za udział w konferencji.
  4. W przypadku rezygnacji z Konferencji, w terminie krótszym niż wskazany w ust. 3, zgłaszającemu nie przysługuje zwrot wniesionej opłaty konferencyjnej.
  5. W przypadku odwołania Konferencji z przyczyn leżących po stronie Organizatora, zwróci on pełną opłatę za udział w Konferencji. Organizator może odwołać Konferencję bez podania przyczyn w terminie nie krótszym niż 7 dni przed planowaną datą jego odbycia.
  6. Wszelkie zwroty rozliczanych kwot dokonane zostaną po planowanym terminie zakończenia Konferencji.
  7. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany bezpośrednio na tę kartę po wskazaniu przez uczestnika danych do dokonania takiego zwrotu, czyli numeru konta, a w przypadku przelewów zagranicznych również numeru SWIFT i IBAN.
  8. Rezygnacja z udziału w Konferencji odbywa się poprzez przesłanie zgłoszenia rezygnacji za pomocą poczty elektronicznej z adresu e-mail podanego przy rejestracji. Zgłoszenie rezygnacji należy przesłać do osób odpowiedzialnych za organizację Konferencji na adresy e-mail podane na stronie internetowej Konferencji i musi zawierać nr konta na które ma być dokonany zwrot oraz SWIFT i IBAN banku w przypadku przelewów zagranicznych.
  9. Rezygnacja z udziału w Konferencji zostanie potwierdzona drogą mailową.
  10. Organizator dokonując zwrotu opłaty konferencyjnej nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne koszty przelewu oraz koszty administracyjne pobrane przez bank odbiorcy a także za ewentualne koszty wynikające z tytułu różnic kursowych.

§ 5 Przetwarzanie danych uczestników konferencji i zasady bezpieczeństwa.

  1. Administratorem danych osobowych uczestników konferencji jest Organizator - Szczecińska Szkoła Wyższa Collegium Balticum w Szczecinie, ul. Mieszka I 61C, 71-011 Szczecin, NIP 9551978551.
  2. Wszelkie dane osobowe osób uczestniczących w Konferencji przetwarzane są w celu organizacji oraz obsługi Konferencji. Po zakończeniu Konferencji dane przechowywane są w zakresie niezbędnym do rozliczenia płatności za udział w Konferencji.
  3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak odmowa podania danych skutkuje odmową uczestnictwa w Konferencji.
  4. Administrator stosuje wszelkie niezbędne środki dla zapewnienia bezpieczeństwa zbieranych danych osobowych, zgodnie z powszechnymi zasadami ochrony danych osobowych oraz poufności informacji.
  5. Każdy ma prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Każdy ma prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, którą udzielił Administratorowi. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem. Każdy ma prawo do wniesienia skargi do Organu Nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  6. Organizator nie będzie przetwarzać ani udostępniać innym podmiotom danych o uczestnikach Konferencji z zastrzeżeniem ust. 7.
  7. Uczestnicy Konferencji, dokonując rejestracji, wyrażają zgodę na zamieszczenie na stronie internetowej Organizatora Konferencji informacji o Konferencji wraz z listą osób uczestniczących w Konferencji, zawierającą imię i nazwisko uczestnika, kraj pochodzenia oraz placówkę naukową z którą jest związany.
  8. Dane podane w systemie płatności on-line nie podlegają zmianom bądź usunięciu, gdyż stanowią integralną cześć transakcji. Danych zbieranych automatycznie przy dokonywaniu transakcji nie da się zmienić bądź usunąć. Do ochrony danych osobowych zgromadzonych w systemie płatności on-line stosuje się Regulamin Przelewy24.
  9. Dokonując rejestracji udziału w Konferencji, uczestnik Konferencji wyraża zgodę na bezpłatne wykorzystanie swojego wizerunku przez Organizatora lub przez inne osoby działające na jego zlecenie oraz na utrwalanie, zapisywanie i zwielokrotnianie tego wizerunku wszelkimi dostępnymi aktualnie technikami i metodami, rozpowszechnianie oraz publikowanie w materiałach marketingowych służących reklamie lub promocji Organizatora i wszelkiego rodzaju prowadzonej przez niego działalności naukowej, edukacyjnej i dydaktycznej, na terenie Polski i za granicą, przez okres 5 lat od terminu Konferencji (w tym poprzez zamieszczenie w postaci cyfrowej w sieci Internet, a także w formie zdjęć, filmów, plakatów, folderów reklamowych, ulotek, kalendarzy, bannerów, prezentacji multimedialnych, ogłoszeń, reklam itp., emitowanych za pomocą różnych nośników, w szczególności wydruków papierowych oraz sieci Internet i telewizji) - korzystanie z utrwalonego wizerunku we wskazanych wyżej celach może nastąpić bez udostępnienia uczestnikowi Konferencji ostatecznej wersji materiałów zawierających jego wizerunek.

§ 6 Postanowienia końcowe.

  1. Obowiązkiem uczestnika jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem.
  2. Organizator zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w niniejszym Regulaminie.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy prawa polskiego.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!

Polityka cookies

Pliki cookies

1.) Większość stron internetowych zapisuje z poziomu przeglądarki internetowej (Firefox, Internet Explorer, Chrome i inne) na Twoim koncie użytkownika komputera lub telefonu, za pomocą, którego łączysz się z Siecią, tzw. pliki „cookies”. Nasza strona, także korzysta z tej możliwości. Pliki cookies są pożyteczne. Dzięki nim zapamiętywane są indywidualne ustawienia do niektórych funkcji Serwisu (porównanie oferty, wybór szkół, lokalizacja), z których bez uruchomionej obsługi cookies w Twojej przeglądarce nie mógłbyś korzystać.

2.) Pliki „cookies” to pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniu użytkownika Serwisu i przeznaczone do korzystania ze stron internetowych Serwisu.

3.) Podmiotem, który zamieszcza na urządzeniu końcowym użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskuje do nich dostęp jest operator Serwisu: Szczecińska Szkoła Wyższa Collegium Balticum, ul. Mieszka I 61c, 71-011 Szczecin.

4.) Programy służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszczają przechowywanie plików cookies w urządzeniu użytkownika (urządzeniu końcowym). Korzystanie z Serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one tak właśnie przechowywane. Każdy użytkownik Serwisu może dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki, lub informować o ich każdorazowym zamieszczeniu, lub próbie zapisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach używanej przeglądarki internetowej.

5.) Jeżeli z jakiegoś powodu uznasz, że zapis plików cookies narusza Twoją prywatność, możesz w każdej chwili zmienić sposób ich obsługi lub wyłączyć dla konkretnej strony internetowej, lub dla wszystkich połączeń z Twojej przeglądarki.

6.) Poniżej przedstawiamy sposoby na zmianę ustawień lub wyłączenie plików cookies w najbardziej popularnych przeglądarkach:

FIREFOX

W menu „Narzędzia” wybierz „Opcje” i w nich zakładkę „Prywatność”. Przeglądarka daje Ci możliwość zaznaczenia, że nie chcesz być śledzony w ogóle albo usunięcia pojedynczych „ciasteczek” poszczególnych witryn.

INTERNET EXPLORER

W menu „Narzędzia” wybierz „Opcje internetowe” i w nich zakładkę „Prywatność”. Specjalnym suwakiem możesz dostosować poziom prywatności albo przyciskiem „Witryny” możesz zarządzać ustawieniami poszczególnych serwisów internetowych.

CHROME

W menu ukrytym pod trzema poziomymi kreskami w prawym górnym rogu przeglądarki wybierz „Narzędzia”, a potem „Wyczyść dane przeglądania…”. Oprócz możliwości czyszczenia plików cookies, znajduje się tam link „Więcej informacji”, który prowadzi do szczegółowego opisu funkcji prywatności przeglądarki.

OPERA

Przyciskiem „Opera” w lewym górnym rogu otwórz menu i wybierz w nim „Ustawienia”, a następnie „Wyczyść historię przeglądania…”. Oprócz możliwości skasowania już ustawionych plików cookies, jest tam też przycisk „Zarządzaj ciasteczkami…” prowadzący do bardziej zaawansowanych opcji dla poszczególnych witryn.

SAFARI

W menu „Safari” wybierz „Preferencje” i w nich zakładkę „Prywatność”. Znajdziesz w niej opcje dotyczące plików cookies. W celu zapoznania się z opcjami obsługi plików cookies w telefonie lub tablecie prosimy sprawdzić instrukcję danego urządzenia.

7.) Usunięcie, ograniczenie lub wyłączenie obsługi plików cookies może doprowadzić do utraty niektórych funkcji naszego Serwisu.

8.) Pliki cookies wykorzystywane są w Serwisie po to by:

  • tworzyć statystyki, które np. wspierają pozycjonowanie stron, ułatwiając dotarcie do niezbędnej użytkownikowi informacji;
  • zmienić wygląd lub wersję serwisu oraz jego dostosowanie do systemu operacyjnego czy też przeglądarki;
  • pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania z Serwisu;
  • „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez użytkownika ustawień, np. w zakresie regionu, z którego pochodzi użytkownik, wyglądu serwisu lub jego elementów;
  • „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań;
  • pliki cookies „stałe” (pozostają zapamiętane w urządzeniu po zamknięciu przeglądarki (zakończeniu sesji) – wygasają po roku) oraz pliki cookies „sesyjne” (pozostają zapamiętane w urządzeniu po zamknięciu przeglądarki – zakończeniu sesji, są stosowane do zapisywania informacji z sesji);
  • „analityczne” pliki cookies gromadzą informacje o sposobie korzystania z naszej strony przez odwiedzających, typie strony, z jakiej użytkownicy zostali przekierowani, oraz liczbie odwiedzin i czasie wizyty użytkowników na tej stronie. W tym celu korzystamy z rozwiązania Google Analytics.

9.) Korzystając z Serwisu możesz za pośrednictwem przeglądarki zainstalowanej na Twoim urządzeniu końcowym otrzymywać pliki cookies podmiotów, pochodzące od podmiotów trzecich takich jak: Google (pliki Google Analitics) oraz Facebook. Więcej informacji na temat tych plików cookies możesz znaleźć na stronach internetowych tych podmiotów.