OGÓLNOPOLSKA
KONFERENCJA NAUKOWA
NAUCZYCIEL-DZIECKO-RODZIC
V EDYCJA / ONLINE - 2024

"Wyłącz stres w relacjach"

13 czerwca 2024
17:00 - 20:00

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

O KONFERENCJI

V Konferencja online Nauczyciel – Dziecko-Rodzic: Wyłącz stres w relacjach

 

Serdecznie zapraszamy na konferencję online “Nauczyciel – Dziecko-Rodzic: Wyłącz stres w relacjach”, która odbędzie się dnia 13 czerwca na platformie Microsoft Teams. Konferencja rozpocznie się o godzinie 17:00 i potrwa do godziny 20:00.

 

Konferencja nauczycielska

ADRESACI:

Wydarzenie skierowane jest głównie do dyrektorów i nauczycieli placówek oświatowych, którzy codziennie pracują z dziećmi i ich rodzicami. Jednakże, każdy zainteresowany tematyką redukcji stresu i pracy nad regulacją emocji jest mile widziany do udziału.

 

 

CEL WYDARZENIA:

Konferencja ma na celu podkreślenie ważności pracy nad regulacją emocji oraz redukcją stresu w relacjach między nauczycielem, dzieckiem a rodzicem. Praca nad radzeniem sobie ze stresem jest niezwykle istotna zarówno w kontekście pracy zawodowej, jak i osobistych relacji, zwłaszcza w środowisku placówek oświatowych.

TREŚCI PORUSZANE PODCZAS KONFERENCJI:

  • ✔ Znaczenie regulacji emocji w relacjach nauczyciel – dziecko – rodzic.
  • ✔ Skuteczne strategie redukcji stresu w pracy zawodowej nauczyciela.
  • ✔ Budowanie pozytywnych relacji między nauczycielem a rodzicem w celu wsparcia dziecka.
  • ✔ Narzędzia i techniki praktyczne do radzenia sobie ze stresem w codziennym życiu.
 
 

KORZYŚCI Z UDZIAŁU: UCZESTNICY KONFERENCJI BĘDĄ MIELI OKAZJĘ:

  • ✔ Poszerzyć swoją wiedzę na temat redukcji stresu i regulacji emocji.
  • ✔ Poznać skuteczne strategie radzenia sobie ze stresem w pracy zawodowej.
  • ✔ Wymienić doświadczenia i najlepsze praktyki z innymi nauczycielami oraz ekspertami z dziedziny psychologii i pedagogiki.
  • ✔ Zdobycie konkretnych narzędzi i technik, które mogą być zastosowane w codziennej pracy z dziećmi i rodzicami.

PRELEGENCI

Beata Kotlińska
Beata Kotlińska
  • Trener i coach w biznesie i edukacji od 2008 odpowiedzialna za tworzenie, koordynowanie i prowadzenie wielu projektów rozwojowych.

  • Posiada ponad 15 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołami oraz 5-letnie jako trener wewnętrzny w PZU.

  • Specjalizuje się w szkoleniach dla kadry zarządzającej i dla zespołów. Praktyk metody Action Learning®.

  • Absolwentka filologii romańskiej UAM w Poznaniu, studiów podyplomowych Akademia Trenera WSNHiD w Poznaniu oraz podyplomowych Coaching Profesjonalny na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

  • Autorka programu i koordynatorka Szkoły Trenerów B.B.Kotlińscy I i II Stopnia oraz Szkoły Coachingu B.B.Kotlińscy, w latach 2018-2023 zrealizowała z mężem ponad 30 edycji.

  • Prowadzi mentoring i superwizje dla trenerów w zakresie projektowania i prowadzenia szkoleń, warsztatów i programów rozwojowych

Bronisław Kotliński
Bronisław Kotliński
  • Trener od 2011 roku.

  • Certyfikowany trener MBTI® (Kwestionariusz Typu Osobowości Myers-Briggs) oraz Thomas-Kilmann Instrument®.

  • Mediator (Certyfikat Polskiego Centrum Mediacji).

  • 10-letnie doświadczenie pracy w edukacji łączy z ponad 12-letnim doświadczeniem w Oxford University Press.

  • Przeprowadził wiele programów dla zespołów, dotyczących komunikacji i sytuacji konfliktowych, a także projektów mających na celu rozwój kompetencji zarządczych wśród ich szefów.

  • Autor podręcznika dla dyrektorów szkół wydanego we wrześniu 2015 pod patronatem OSKKO pt.: STREFA SZEFA.

  • Wspólnie z żoną przeprowadził do tej pory ponad 70 edycji szkolenia STREFA SZEFA, w którym wzięło ok. 2000 managerów, szefów, liderów, dyrektorów.

Anna Ryszka
Anna Ryszka

Trenerka, coach, pedagog z 16 letnim stażem pracy, wicedyrektorka NPDN Instytut Nauki Lektikon, właścicielka firmy szkoleniowej Be Yourself. Od 6 lat skupia swoją uwagę na projektowaniu indywidualnych procesów szkoleniowych dla dyrektorów, nauczycieli i firm. W swoich szkoleniach wykorzystuje swoją wiedzę w zakresie osobowości człowieka- jest akredytowanym trenerem Insights Discovery. Zarówno w pracy z grupami szkoleniowymi, jak i w indywidualnych procesach coachingowych czerpie z wiedzy na temat odporności psychicznej – akredytowany trener narzędzia MTQ 48. Szkołę zna jak mało kto, dlatego lubi tworzyć programy rozwojowe dopasowane do potrzeb dyrektorów, nauczycieli. Jest współautorką kursu Treningu Umiejętności Społecznych „Lektus”, który cieszy się bardzo dużym uznaniem w całej Polsce. Jest również współautorką kursu „Trener w oświacie z elementami coachingu”. Niedawno powstał kolejny kurs Akademia Menedżera Oświaty, przygotowany specjalnie dla dyrektorów. Jej siłą jest myślenie strategiczne, determinacja, proaktywność i samoświadomość, którą ciągle zgłębia.

Radosław Świergosz
Radosław Świergosz

Dyrektor Placówki doskonalenia nauczycieli, członek zarządu i Rady Programowej NPDN IN Lektikon. Trener biznesu i edukacji. Prowadził setki szkoleń i warsztatów dla dzieci, młodzieży, studentów, nauczycieli a także pracowników firm. Współtworzył programy szkoleń w projektach systemowych MEN z nadzoru pedagogicznego, „Szkoły Współpracy”, kompetencji kluczowych i przywództwa edukacyjnego, a także trenera wspomagania. Akredytowany trener odporności psychicznej (MTQ48), współtwórca programu LekTUS

Mirosława bloch
Mirosława Bloch

Doktor nauk o zdrowiu, magister pedagogiki rewalidacyjnej, dodatkowe wykształcenie z zakresu integracji sensorycznej, pracy z dziećmi z autyzmem, Terapii Ręki, Alternatywnych Metod Komunikacji MAKATON. Uzyskała certyfikat II stopnia Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracjo Sensorycznej, kwalifikujący do samodzielnego prowadzenia klinicznej obserwacji, testów i planowania programu terapii integracji sensorycznej. Certyfikowany Trener ASI Therapyoriginal w programie Ayres’ Sensory Integration (ASI) organizowanym przez Gesellschaft für Sensorische Integration in Österreich; Certyfikowany Diagnosta Zaburzeń Procesów Integracji Sensorycznej przy użyciu najnowszych na świecie testów EASI, wydanego przez International Coalition of Education in Ayres Sensory Integration. Współautorka publikacji zamieszczonych w kwartalniku „Integracja Sensoryczna”, wydawanym przez Polskie Stowarzyszenie Integracji Sensorycznej.
Jest założycielką, dyrektorem i terapeutą Centrum Terapii i Stymulacji Rozwoju Dziecka SENSE, założycielką i prezesem Stowarzyszenia Pomocy Dzieciom z Autyzmem SENSE, założycielką i dyrektorem Terapeutycznego Przedszkola SENSE dla dzieci ze spektrum autyzmu, założycielką i dyrektorem Terapeutycznej Szkoły Podstawowej Specjalnej SENSE, oraz afazją, terapeutą dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu.
Stworzyła program studiów podyplomowych Integracja sensoryczna dla Collegium Balticum. W naszej uczelni prowadzi zajęcia z integracji sensorycznej, podstaw neurodydaktyki oraz wspieranie dziecka i ucznia ze specjalnymi potrzebami rozwojowo-edukacyjnymi. Współtworzyła autorski program terapeutyczny „Terapia ręki – program diagnozy i terapii zaburzeń funkcji i grafomotoryki. W oparciu o wiedzę z zakresu fizjoterapii, integracji sensorycznej oraz psychologii rozwojowej”. Była partnerem oraz ekspertem w projekcie „A.A.C.cessible Culture: museums for everyone developing the Alternative Augmentative Communication tools”, realizowanym w ramach program Erasmus+ przez Collegium Balticum jako polskiego partnera.

Monika Ochyra
Monika Ochyra

PARTNERZY

Kotlińscy - Strefa potencjału
Szkoła Lektikon

CHCE WZIĄĆ UDZIAŁ

Dominika Macedońska
Wicekanclerz ds. marketingu i rekrutacji

mobile: +48 663 737 412
e-mail: d.macedonska@cb.szczecin.pl

Copyright 2019 © All rights Reserved. Design by Collegium Balticum
Skip to content